top of page
  • Writer's pictureManuela Pendl

|IZZIV 30 dni brez sladkarij|- 7.dan



DANES je 7. DAN


Vaaaauuuuu :-)))) jutri bo že teden dni odkar se "družimo", spodbujamo in podpiramo v Izzivu :-)))) BRAVO mi in bravo vsak zase!!!!


Je tudi pri tebi včeraj zvečer novi Smeško našel svoje mesto na Koledarčku Izziva???

DA? - BRAVO! Pohvalno! Samo tako naprej :-)))
NE?! - Poskusi danes! Saj ti bo uspelo!

Kjer je volja, je tudi pot!


In kako bo danes???? Boš (spet) lahko nalepil/a novega???

Bi mi želel/a kaj sporočiti, napisati, vprašati, predlagati, ...

Res sem zelo vesela vsakega sporočila. Tudi, če te zanima kaj več o hujšanju oziroma oblikovanju telesa, sem ti z veseljem na voljo.

In naj s teboj delim še res čudovit komentar, ki sem ga prejela med enim od Izzivov in

FB skupino Zdrži 30 dni brez sladkarij ... ki sem ga dobila na mail:


"Sporočam ti, da je tvoja skupina toooop, odvadil se bom prenaziranja sladkarij, ves, da brez te skupine to najbrz nikdar ne bi uspelo, ker nisem imel svojega zakaja. Lp, R."

Pred časom sem v FB skupini Izziva nekej kratkega pisala o VODI, no, danes nekaj o tem, ZAKAJ je dobro PITI DOVOLJ VODE, in koliko sploh je dovolj ...

Na zdravje :-)))


Tako .... pred nami je Nov Dan in držim pesti za vse nas, da bo Smeško (tudi) danes našel svoje mesto na Koledarčku Izziva :-)))

Še dalje ti želim veliko uspehov pri izvajanju IZZIVA! Povabim pa te, da s komentarji aktivno sodeluješ v FB skupini Izziva ali na Instagramu :-))


Na branje spet JUTRI, ko ti razkrijem njami "ČOKOLADNI" RECEPT zate ... do takrat pa ...

Naj ti bo vsak dan s sončkom obsijan in neskončno čudeži pretkan! Manuela Pendl, osebna trenerka in kreatorka programa Adijo, kile! mentorica za srečno, zdravo in aktivno življenje


P.S. Če te zanima, koliko imaš telesne maščobe, trebušne maščobe, mišične mase, vode, koliko kalorij potrebuješ dnevno, ... pa tudi koliko je fiziološko in metabolično staro tvoje telo ipd., te vabim, da se NAROČIŠ na BREZPLAČEN posvet z ANALIZO TELESNE SESTAVE ...


Izvajam ga v Centru Bon Vita, Kraljeviča Marka ulica 19 v Mariboru


Seveda me še vedno lahko kontaktiraš tudi, če bi želel/a izvedeti, kako ti lahko pomagam doseči postavo in kilograme, ki si jih morda že tako dolgo želiš, oziroma bi želel/a izvedeti več o programih osebnega trenerstva, skupinske vadbe za oblikovanje telesa, ki jih izvajam ...


Klikni TUKAJ ali pa me pokliči na tel. št. 070/ 730 166

23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page