top of page
  • Writer's pictureManuela Pendl

|RECEPT| Domača ČOKOLADNA GRANOLA z lešniki


Imaš rada čokolado in oreščke❓


No, vikend je kot nalašč, da si pripraviš kaj slastnega in zdravega za vnaprej 😁

sploh če NE ješ ZAJTRKA zato, ker nimaš časa, da bi si ga pripravila 🤔


V nadaljevanju preveri odličen recept za enostavno

Domačo ČOKOLADNO GRANOLO Z LEŠNIKI 😋




Potrebuješ: (za 7 porcij)

🔸 90g ovsenih kosmičev

🔸 25g kakava v prahu

🔸 3 jedilne žlice javorjevega (ali agavinega) sirupa

🔸 3 jedilne žlice kokosovega olja

🔸 ščepec vanilije v prahu

🔸 ščepec cimeta v prahu

🔸 45g praženih grobo sesekljanih lešnikov



Priprava:

🔹 Pečico segrej na 180 stopinj.

🔹 V večji skledi zmešaj ovsene kosmiče, kakav v prahu, vanilijo in cimet.

🔹 Dodaj javorjev (ali agavin) sirup in kokosovo olje ter dobro premešaj.

🔹 Pekač obloži s papirjem za peko in po njem razporedi mešanico približno 1cm na debelo.

🔹 Peci v pečici pri 180° približno 25 minut.

🔹 Ko je granola pečena, vzemi pekač iz pečice in jo ohladi.

🔹 Ohlajeno razdrobi, zmešaj s praženimi lešniki in shrani v tesno zaprti posodi.


Evola... ena skrb manj za zajtrk 😁

Dober tek 😋 Naj ti (vam) tekne 😋

 

P.S.:

Več takih in podobnih receptov, razkrivam v svojih programih kot so Adijo, kile!, Postavna in Fit in 4-tedenski NAČRT za POLETNO POSTAVO 🤗


Malo prebrskaj po moji spletni strani in odkrila boš kar nekaj napotkov, nasvetov, usmeritev, idej, pa tudi programov, kako lahko tudi ti brez odrekanja, stradanja, mučenja in trpljenja doseže želeno postavo in kilograme ter super počutje.


Tako kot sem pomagala že na stotine ženskam doseči postavo in kilograme, ki si jih želijo, sem lahko tudi tvoja mentorica in te korak za korakom peljem po poti do želenega cilja, ter da boš bolj zadovoljna v svoji koži in sama s seboj.


Na voljo sem ti "v živo" ali "na daljavo" z individualnimi mentorskimi pogovori, vodeno vadbo, jedilniki in recepti, napotki in usmeritvami za vsak dan, …


🤗 Če si iz Maribora ali bližnje okolice in si želiš treninge "v živo", lahko delam s tabo tudi na individualnih treningih in individualnih meditacijsko-sprostitvenih uricah 🤗


Torej ... če želiš pod mojim budnim očesom lažje doseči svoj cilj, me lahko pokličeš na tel. št. 070/ 730 166 ali mi pišeš na pendl.manuela@gmail.com


In še ... klikni TUKAJ … da skočiš tudi na moj YOUTUBE kanal, kjer te čakajo kratki VIDEO posnetki z VADBO, MEDITACIJAMI, spletnimi predavanji in razmišljujočimi "iskricami" 🤗



Recent Posts

See All
bottom of page