top of page
  • Writer's pictureManuela Pendl

|RECEPT| JABOLKO in CIMET za lajšanje vnetij v telesu


Ker so me nedolgo nazaj skoraj 14 dni v telesu pestile neke "zanimive težave", sem, kot pač to rada počnem, veliko raziskovala in preizkušala mnogo različnih stvari.


Tako sem listala tudi po knjigi RECEPTI IZ DOMAČE LEKARNE, ki sem jo pred leti dobila v dar od dr. Drago Smiljanić na snemanju oddaje NOV DAN 🤩😇 in naletela na odličen in res zelo preprost recept, ki ga delim še z vami, dragi moji 🤗

Prav gotovo bo prišlo prav še komu (zato seveda lahko delite objavo naprej) ...




Torej ... povzemam...

"S pomočjo JABOLKA IN CIMETA celimo rane in ustavimo vnetje, čistimo telo, uravnavano krvni sladkor, uničimo bakterije v telesu. Je odlično preventivno "zdravilo" proti prehladu in nahodu, ugodno učinkuje na prebavo, zdravi maternico, lajša bolečine pri menstruaciji, pomaga zdraviti vnetje mehurja ... V Indiji so cimetove zdravilne lastnosti odkrili in uporabljali že pred več tisoč leti. Njegova uporaba pa se je ohranila vse do danes."


Potrebuješ:

🔸 1 jabolko (naribaš)

🔸 5g (1 velika jušna žlica) cimeta v prahu



Priprava in uporaba:

🔹 Cimet v prahu in naribano jabolko dobro pomešaš.

🔹 Uživaš tako, da počasi in čim dlje žvečiš v ustih, ker naša slina in cimet "sestavila naravno zdravilo".


"Dolgotrajna uporaba cimeta med drugim (po)lepša tudi kožo in izboljša spomin",

še piše v knjigi.


Dober tek 😋 in veliko zdravja ti želim.

 

P.S.:

Več takih in podobnih receptov, razkrivam v svojih programih kot so Adijo, kile!, Postavna in Fit in 4-tedenski NAČRT za POLETNO POSTAVO 🤗


Malo prebrskaj po moji spletni strani in odkrila boš kar nekaj napotkov, nasvetov, usmeritev, idej, pa tudi programov, kako lahko tudi ti brez odrekanja, stradanja, mučenja in trpljenja doseže želeno postavo in kilograme ter super počutje.


Tako kot sem pomagala že na stotine ženskam doseči postavo in kilograme, ki si jih želijo, sem lahko tudi tvoja mentorica in te korak za korakom peljem po poti do želenega cilja, ter da boš bolj zadovoljna v svoji koži in sama s seboj.


Na voljo sem ti "v živo" ali "na daljavo" z individualnimi mentorskimi pogovori, vodeno vadbo, jedilniki in recepti, napotki in usmeritvami za vsak dan, …


🤗 Če si iz Maribora ali bližnje okolice in si želiš treninge "v živo", lahko delam s tabo tudi na individualnih treningih in individualnih meditacijsko-sprostitvenih uricah 🤗


Torej ... če želiš pod mojim budnim očesom lažje doseči svoj cilj, me lahko pokličeš na tel. št. 070/ 730 166 ali mi pišeš na pendl.manuela@gmail.com


In še ... klikni TUKAJ … da skočiš tudi na moj YOUTUBE kanal, kjer te čakajo kratki VIDEO posnetki z VADBO, MEDITACIJAMI, spletnimi predavanji in razmišljujočimi "iskricami" 🤗

Recent Posts

See All
bottom of page